Fun day

Idag var en ganska bra dag känner jag. Till frukost fick jag nämnligen smörgåstårta på matten. Det ni! Vår mattelärare hade fyllt år och fått en massa tårta över, och då bjuder han självkart sina favvoelever på en bit eller två och en kopp kaffe. Mycket bra start på dagen tycker jag..
 
Vi hade också yoga på idrotten idag, vilket var mycket roligt och vi hade till och med en riktig instruktör. Jag var ju hos tandis sist vi hade det så nu passade jag på. Kommer att ha en väldans träningsvärk i axlar och armar imorgon, men det är det nog värt.
Nästa vecka ska vi ha dans, och förmodligen med byggarna också. Vilket betyder att jag får dansa med min älskling^^ Förutsatt att vi ska dansa pardans, vilket mina lärare har sagt, men jag och också hört från annat håll att så inte är fallet.. Men man hoppas ju på det bästa.

Kommentera här: