I never would have thought..

Tittade just in på en blogg som jag sedan länge har följt, kanske inte slaviskt varje dag som med andra bloggar, men någon gång då och då som för att kolla hur den mår. Och nu när man tittar in så står det KAN DEE SHOP I KONKURS.
Den här underbara Sandra Forsman, mer känd som Kan Dee, en fantastisk konstnär, som driver en av sveriges största konstbloggar, och en av mina inspirationskällor, grundare av sitt egna företag och webbshop. Hon var liksom beviset på att man med mycket hårt arbete kan lyckas som konstnär, i hela världen!
Men nu har framgångsagan tagit slut, som hon själv beskrivr det, och hennes företag hat gått i konkurs.
Det känns lite sorgligt, lite konstigt, det var ju hon som hade lyckats...
 
 

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Såg det jag också... Trodde faktiskt den webbshopen gick bra! Trist för henne :/

Svar: Ja verkligen:/
The AtrumRose

2 Liie:

skriven

Jag tycker också det känns konstigt, det var ett företag jag trodde skulle bli världskänt. Men så går det ju inte alltid så bra i verkligheten som man målar upp det på sociala medier heller, något man märker av mer och mer nu tycker jag.

Kommentera här: