Dyra märken, billigt

Idag gjorde jag verkligen ett bra köp, blir nästan lite stolt över mig själv. Har ju gått och spant in den nya parfymen Black Opium från YSL ett tag nu och passande nog fick jag hem en bonuscheck på 25% på valfri vara från kicks. Gick alltså dit idag för att få min parfym till kanonpiset 394:- istället för 525:-, men upptäckde då att det även fanns en liten presentbox från YSL med just den här parfymen samt en mascara och ögonpenna, för samma pris. Kanonerbjudande redan där men inte nog med det! Just nu har kicks också erbjudandet att du får en gåva när du köper två produkter från YSL, vilket jag nu alltså hade gjort (3 prodikter faktiskt).
Så på köpet fick jag en till YSL-mascara, en liten parfym från Viktor&Rolf och en liten parfym Sí av Gorgio Armani.
 
Tre parfymer, två mascaror och en ögonpenna - För inte ens 400:- Not bad!
 
 
 

Kommentera här: