En dag på Havremagasinet

Så igår var det samling på skolan kl. 04.45 med avresa kl. 05.00 mot Luleå och Boden. Hälften av oss, där jag ingick, skulle ju till Boden medan de andra skulle till Luleå.
Vi var på Havremagasinet tillsammans med två pålska konstnärer från Warsawa som hade förberett en heldag åt oss. Lång historia kort; vi skrev lappar med viktiga ord, skapade konst med havre på golvet, kollade på isländsk konst och något annat väldigt mystiskt, skrev på stenar och gjorde vykort.
Rätt intresant dag men vi blev lite smått irriterade när vi fick veta att vi bara skulle få en timma på oss att både gå stan och shoppa och hinna äta innan bussen hem skulle gå.. Medans Luleågänget fick flera timmar.. Jippi!
Men jag fick med mig två tröjor hem från Carlings så jag är nöjd ädå..
Kom hem vid 9 på kvällen, hyfsat trötta...
Kom visst även med på nordnytt också! Som kom och filmade mitt i allt, och självklart ska dom ju intervjua mig.. Men jag gjorde ju inte bort mig totalt iaf..
 
Från utställningen Elemental
 
 

Kommentera här: