Hatar er, era jävla äckel

Är så jävla arg. Har gått och grubblat på en sjukt störande sak i flera dagar nu, ända sedan min kompis berättade för oss. Hon stannade kvar på skolan lite senare i slutet på förra veckan och när hon går upp till våra skåp, vad är det hon ser när hon kommer in i korridoren? Jo, två jävla turkjävlar som har sex i VÅRAN soffa!!! Jag struntar fullständigt i hur rasistisk jag låter för de där jävla äcklena har förstört vår soffa!
Soffan, som vi jobbade och kämpade med i jag vet inte hur många timmar med att laga och fixa upp för att vi esteter skulle ha någon stans att sitta, en egen plats. Jag kan acceptera att fler, typ teknikarna som alltid ska ockupera den, sitter i den och nyttjar våran mysiga lilla hörna, vars vägg vi också har målat, men inte när de där jävlarna sitter och slibbar sig när vi vill sitta i VÅRAN soffa.
Och nu hittar min kompis dem i soffan, med kläderna på golvet till och med, i skolan - en offentlig plats...
Dom är dock inte färdig än, utan när dem blir påkommna flyttar de bara på sig till en av teknigarnas bänkar och fortsätter.
Jag hade kunnat strypa dem här och nu. Soffan måste nu brännas och jag tar det här väääldigt personligt då vi har lagt ner både själ oc hjärta på den där soffan.
Era jävla svin! 
 
Till råga på det så har min dator återigen börjat att fucka upp sig och snart kastar jag ut den genom fönstret för jag orkar inte mer. Kan inte släppa det här, snart bitar jag halsen av någon...

Kommentera här: