Julklappar

Lungt och skönt julfirande i år, jag och pappa, och lite senare även grannen och älsklingen. Riktigt mysigt. Fick några resentkort hos körskolan samt körskoleböckerna (som jag bara har bett om sedan jag började köra..), kanske inte de roligaste julklaparna men förmodligen de mest behövliga. Fick även ett presentkort på H.M av jobbet och till familjen har pappa köppt en ny skrivare (välbehövligt), en mixer och det kommer så småningom en ljudanläggning till vardagsrummet. Av honom fick jag också en ny parfym som jag har gått och spanat in på kicks, men det visste han inte så det var en lyckoträff.
 
 
 
Sedan tyckte han tydligen att min SII:a börjar bli gammal så jag har nu fått en S4. Dock så är mitt simkort för stort så jag har inte kunnat använda den ännu.. Men förhoppningsvis imorgon!
En annan lyckoträff var iaf julklappen jag fick av älklings familj, en skittuff glasskål från Nybro som jag också har spanat på ett tag.
 
 

Kommentera här: