You know I like purple..

Jao, träningsvärk som utlovat, men inte så farligt dock!:) Imorgon blir det kanske ett till zumba pass, om jag inte dör efter coopertestet vill säga;)
Sitter nu för övrigt och kollar runt lite på nätet, tänkte nämligen att jag kanske skulle färga håret lila.. Har ju tänkt lite i de banorna tidigare, men nu känner jag att jag verkligen vill ha riktigt lila..
Måste ju såklart bleka eller avfärga mitt hår först och sedan färga, men om jag måste bleka utväxten innan man färgar igen för att det ska bli bra, vet jag inte riktigt om jag orkar med det. Men klarar jag mig utan att bleka så tänker jag nog defenitivt leva ett tag som riktigt lilahårig!:)

Vad tror ni? Skulle jag passa i lila hår..?


Lite snabbt photoshopat sådär;)

Eller kanske någon som har egna erfarenheter i ämnet?

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

jag tror du skulle passa i lila :)

2 Jennie:

skriven

snyggt :)

3 Anonym:

skriven

Jag tycker du ska ha rött eller mellan brunt

Kommentera här: