Sleep - Yes please!

Ytterligare en tröttsam dag här i Pajala med massor av folk från höger ock vänster..
en det är väl så när Farfar fyller 80!
Jag och faster stod igår och bakade en stor tårta, men efter alla gäster som har varit här är den snart slut den med:P
Kameran har jag haft framme konstant och jag försökte mig på att fota all hundratals blommor Farfar har fått, men känner att det skulle behövas ett macro objektiv.. Några fina rosor och en klarblå orkidee blev det iaf.. Imorgon blir det hemresa och kanske kommer det upp lite bilder då, har ju inte min dator med nu..

Kommentarer:

1 Angel ♥:

skriven

aha okey, vi fick aldrig ha någon dans på idrotten när jag gick i skolan :/ tråkigt.

Hoppas du får en fin Lördag :)

2 DIANA ÖSTERBERG:

skriven

sv; de är fint :)

3 Line:

skriven

Vinnaren är dragen för Veckans blogg!

Gå in och kolla om det var du som vann :)



http://holypinata.blogg.se/2012/may/vinnaren-veckans-blogg.html#comment

4 cassie:

skriven

sv, jag ska göra mitt bästa! :D

Kommentera här: