I got money in my pocket

Nu regnar det här i stan. Första gången i år faktiskt, vilket är bra för då kanske snön försvinner till slut;)
Jag och pappa var och sålde lite guld idag, eller det var väl jag som sålde för det är jag som får pengarna, två ringar och ett litet härta med kedja som jag haft sedan jag var liten. Allt sammans i 18k, ca 7g, 1230:- fick jag^^
Han värderade också min LotR-ring, 14k, ca 8g och värd ca 1200:-, pretty good.. Det betyder också att ring nr 2 som Elin har är värd lika mycket^^

Imorgon blir det för övrigt bara halvdag i skolan, efter lunch drar vi till Pajala då farfar fyller år. Men tänkte dock vara med på klassfotot först.. Vårat sista klassfoto från grundskolan får man ju inte missa.
Trodde först inte att jag skulle hinna med det innan vi åkte, men My hade erbjudit sig att redigera in mig på ett hörn efteråt ändå, haha;) Nu kanske hon slipper det iaf:P

Kommentarer:

1 H J J O N S S O N:

skriven

- Ah vad tråkigt.. :(

2 Melissa - Den brutala sanningen!:

skriven

Kikar in på nattstråt och kollar runt, äntligen snart helg också :)

Hoppas du sover gott och får en bra Torsdag :)

3 Angel ♥:

skriven

Hej!

Hur är det med dig idag? Har du några roliga planer inför helgen? =)



Ps.Jag gör bloglovinbyten om det är av intresse!

Ds.

4 cassie:

skriven

nej vad tråkigt med snö :( hoppas det regnar bort för er så ni med får det lite grönt!

Kommentera här: