Still Breathing

Skulle vilja bombadera med bilder nu, kanske inte så många från midsommar utan från all macro fotografering som jag har lyckats med. Till exempel en stor spindel i sitt nät, eller en en söt liten nyckelpiga.. Men det får som vanligt vänta.. Inte så roligt, jag vet..

Vårat midsommarfirande var väl trevligt, men de lekar vi hade i år var rent ut sagt värdelösa och på dagisnivå, inte så mkt till tävling alltså.
Men jag "vann" en bok iaf, eller jag snarare valde den själv bland priserna, inte för att den verkar vara särskillt bra, men en bok är alltid en bok..

Kommentarer:

1 emma:

skriven

Hej! Nu är vinnaren i tävlingen om earcluffen dragen. Kika in och se om det var du!
Om inte, var inte ledsen ;) Det kommer komma fler tävlingar, HÅLL UTKIK!! :D Har flera stycken igång för tillfället.
Här kan du se vinnaren: http://emzaans.blogg.se/2012/june/crazy-bubble.html

2 emma:

skriven

Hej! Nu är vinnaren i tävlingen om earcluffen dragen. Kika in och se om det var du!
Om inte, var inte ledsen ;) Det kommer komma fler tävlingar, HÅLL UTKIK!! :D Har flera stycken igång för tillfället.
Här kan du se vinnaren: http://emzaans.blogg.se/2012/june/crazy-bubble.html

om du har fått denna kommentar innan ber jag om ursäkt. blogg.se kronglar som attan! :O

Kommentera här: