A little bit starstruck..

Pajala marknad idag med Elin!^^ Var för trött för att blogg igår, hehe..
Men, men, idag var det varmt och fint - förutom när vi skulle hem igen, för då spöregnade det:P
Jag köpte en liten svart VooDoo docka, två breda nitarmband - ett av dem med spikes, och en svart klänning med spets och korsettsnörning, vad annars;)
Elin köpte också en VooDoo docka, ett iPhone skal, tre par örhängen och en ljuslila peruk! (Jag tror hon vill se ut som mig *:O)
Innan vi skulle hem åt vi på Smedjan och upptäckte sen att vi satt typ två bord ifrån Dead by April!! Vi gick förbi dem när vi skulle gå - Jag kunde ha rört dem.. Och dem kollade på mig^^ *Starstruck..;) Dem spelar ikväll, men vi orkar nog inte dra in och kolla.. Vi såg ju dem på Kf för något år sedan:P
 
Nu ska jag och Elin mysa med film och massa chips!

Kommentarer:

1 Angel ♥:

skriven

den var riktigt god :)
Prova den någon gång" Det är cornetto :)

Kommentera här: