Kommer snart..

Språkolympiaden, den där spanska grejen jag skev om tidigare idag, gick ju lite sådär.. Det var meningen att vi skulle hinna med 60 frågor på 40 minuter, men eftersom deras servrar typ var överbelastade eller något sådant så tog det ju fem minuter fr varje fråga att laddas.. Dessutom blev det error efter typ varanna fråga.. Helt opplöst var det - jag han med 20 frågor.. Astrid kunde bara svara på en, sedan laggade sidan totalt.. Inte bra alltså..
Matteprovet gick däremot bättre, och jag tyckte faktiskt att det var ganska lätt, men om det verligen var det får jag se på resultatet sedan.

Har annars jobbar som en tok för att få klart den nya designen, och jag kan lova att senast på måndag kväll är den uppe..

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

sv: jaha :D så du målar? :) brukar också teckna lite när jag känner för det! :)



Kram

Kommentera här: