House Lägger ner

Då har det till sist kommit till sitt slut.. House, en av de bästa serierna någonsin, hör snart till historien. Endast den pågående sjunde säsongen och den åttonde återstår.
Den hyllade serien om den cyniske pillerknaprande Dr. Gregory House sändes första gången 2004 och är nu inne på den sjunde säsongen. Ännu kommer tv4 att visa den åttonde och sista men sedan är det slut, sedan finns det inget mer..

Jag har iaf följt den här serien från första början och det känns lite i hjärtat ett det ska ta slut, att vi sedan inte kommer att få se det hänsyslöse geniet lösa fler medicinska gåtor. Fast på ett sätt är det ändå för det bästa, att de slutar med flaggan i topp (eller ja, nästan på topp, serien var bättre förr..) innan det riktigt spårar och bara blir pinsamt..
Jag tillåter ändå mig själv att snyfta lite då jag inte kommer att får se Hugh Laurie som allas favoritdoktor i tv-rutan längre, för han kommer alltid att vara en av mina favoritskådisar och jag skulle med glädje kunna babbla på hans livshistoria och om hur vilken fantastisk skådespelare och människa han är.. Men jag lämnar det så här.. Det får tala för sig själv..



URSPRUNGSTEAMET Robert Sean Leonard som Dr Wilson, Lisa Edelstein som Dr Cuddy, Jesse Spencer som Dr Chase, Hugh Laurie som Dr House, Jennifer Morrison som Dr Cameron och Omar Epps som Dr Foreman i succéserien ”House”.
Ursprungsteamet: Robert Sean Leonard som Dr Wilson, Lisa Edelstein som Dr Cuddy, Jesse Spencer som Dr Chase, Hugh Laurie som Dr House, Jennifer Morrison som Dr Cameron och Omar Epps som Dr Foreman i succéserien House.

House: *16 november 2004 - 21 maj 2012, R.I.P <3

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

åh va tråkigt:(

Kommentera här: