Ridiculously Photogenic Guy

Asså jag hoppas verkligen att ingen har missat den nya internet sensationen Ridiculously Photogenic Guy..?
Det handlar alltså om en kille, Zeddie Little, som medverkade i ett marathon och blev fotad mitt i allt och det roliga är att han ser hur bra som helst ut på bilden!



Efter att den här bilden då först publicerades så kan man hitta alla möjliga poster om det på sidor som tex. 9gag och som jag tycker är nästan hysteriskt roliga..


Några exempel..

T.o.m amerikanska medier har reagerat på detta och de meddelar att Zeddie har en flickvän sedan 5 år, så sorry ladies, he's taken..




Listan med sådana här kan göras mkt längre, men det struntar vi i.. Men kolla gärna in den här och kolla här för att läsa mer..

Kommentarer:

1 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: nåt bra på tv då? :)

2 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: ja okej ;)

fotat mke med din nya kamera?

3 Malin:

skriven

Sv: Jo, allt är bara bra med mig! :) Har du några roliga planer för dagen? Antar att du har lov nu, eller? :)

4 Malin:

skriven

Sv: Har inte heller några särsklda planer, förutom att sitta vid datorn och kolla på VÄNNER hela dagen, haha! :D

5 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: härligt :)

vad händer idag?

6 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: sy o lite :)

har ni med trist väder?

7 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: så orättvist :( har ni haft det hela dagen?

8 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: ja. fast vi hade nog fint på förmiddagen tror jag :)

vad gör du nu?

9 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: ska gå o sy lite mer nu :)

vad händer ikväll?

10 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: nä okej ;)

har du lov nu?

11 Nina - alltid tävlingar!:

skriven

sv: så skönt :)

vad ska du göra imorgon?

12 Nicklas:

skriven

Underbart! Jag älskar Zeddie-memes! :)

Kommentera här: