<3 my fridays..

Äntligen fredag imorgon! Och det ser ut som en bra en dessutom, då vi har skolfoto och börjar en halvtimme senas´re än vanligt, vi slutar efter lunch eftersom vi inte har någon NO och jag får äntligen vara på bilden igen! kunde ju inte förra veckan när vi hade prao..
I år tänkte vi göra något kul på skolfotot, så vi ska alla klä ut oss:) Nästan alla iaf.. Jag hade tänkt att vara konstnär med basker på huvudet och hållandes i både palett och pensel:) Hade också tänkt att ha lite färg på kinden för att ytterligare förstärka min karaktär, men främst för att jag alltid lyckas få färg i ansiktet när jag står och målar hemma;)

Men det är inte bara roliga saker att se fram emot, vi har faktiskt terminens första matteprov imorgon också, och kanske inte sådär jätterolig, men det går nog bra förhoppningsvis:)
Så det är väl bara att fortsätta plugga...

Kommentarer:

1 martina:

skriven

nu är vinnaren av en valfri earcuff från Xenobiadesign publicerad i min blogg, kika in och se om det var du som vann :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/9022/vinnaren-av-en-valfri-earcuff-fran-xenobiadesign/

Kommentera här: