Ny klänning!

Jao, nu sitter jag här i stugan med en blöt Tiggi som har varit ute i regnet. Och jag måste säga; FY FAAN vad skönt!;) Har suttit i bilen typ hela dagen känns det som.
Startade som sagt kl. 05.10, då vi lämnade huset. Sedan har vi åkt till Sunderbyn för att hämta Paddy och sedan därifrån till Boden till veterinären. Vi kom typ 20 minuter sent så vi fick vänta på att alla andra var klar före, men redan vid 10 i 12 fick vi gå in. Paddy stod då så fint där när de gjorde alla böjprover och dom sa att han redan var mkt bättre i benen.
Ca halv ett lämnade vi Paddy och drog i till Luleå fö att shoppa:) Och änka sig, jag hittade faktiskt ngt!


Denna söta klänning ska jag ha:) 250:- på Monki
Och sen ett vanligt svart linne från Gina


99:-

Jag var även in en sväng på Akademibokhandela och köpte en bok

Fast på sevnska då:) Hehe

Sen åkte vi tillbaka och hämtade Paddy innan vi åkte till stugan:) Som sagt; hela dagen i bilen..
Så nu sitter jag bara och slappar här i soffan med mjukisarna på:)

Kommentera här: