Domedagen närmar sig! Fly för era liv!

Har varit ledig från skolan idag när vi har hft filmvisning. Det var ganska kul faktiskt, men typ alla som kollade från Trinka var jättetaskiga.
En av lärarna (tror jag) kom till oss efter att alla hade kollat på utställningen som vi satt upp. Vi hade berättat innan att det har tagig två år att göra dessa filmer, och hon sa att "ja, dom förstår inte hur länge det har tagit att göra filmerna.." men av tonfallet och sättet hon sa det på, kunde man läsa mellan raderna att det hon egentligen sa var "Ja dom förstår inte att det har tagis så här länge attgöra så dåliga filmer". Hehe, kul va? Vi var så chockade att ingen riktigt reagerade förren efter hon gått..
Men jag fattar inte att vuxna människor beter sig på det sättet..

Men vi hade rätt kul ändå och det var riktigt roligt att klä ut sig:) Vi spreyade mitt hår blått, hihi:)


Jag vet, såå snygg på bild;) hehe, NOT!


A, är så bra på att fota mig själv asså;)

Förresten har ni hört om att jorden ska gå under på lördag? kl. 18 är det tänkta att det kommer att vara en så stor jordbävning att alla gravar fläcks upp och jordens befolkning dör.. Och detta p.g.a. en stollig gammal gubbe som har studerat bibeln, a hör själva;



Själv tror inte jag att det kommer att hända, allt detta om att jorden kommer att gå under, både nu och 2012, är bara överdrivet svammel. T.ex. om en komet stor nog att förstöra jorden redan 2012 var på väg hade den upptäckts för länge sedan! Och en stor jordbävning är inte heller speciellt troligt. Det skulle typ innebära att alla kontinentalplattorna skulle åka runt och krocka med varandra som ett slags bisarrt flipperspel..
Nä gott folk, ni har inget att frukta:)

Kommentera här: