Hatarengelskahatrengelskahatareng.....

Har änteligen gjort klart engelskan nu, Yippie! haha;) Kollar på House just nu, en av mina favvoserier.
Vi har förhör på ord på svenskan imorgon, så ska träna på det också, borde egentligen ha börjat lite tidigare idag, men är man lat så är man..

förresten, berättade jag att jag har fått ett nytt objektiv till kameran? Jajjamensan, ett teleobjektiv dessutom, och ett UV-filter:) Hihi, är såå glad! men den vill dock inte hitta fokus på vissa föremål, vilket jag tycker är konstigt. Men testade den igår och då fungerade den utmärkt som den borde..

Nu ska jag se klart på House innan jag går och duschar, Ses..

Kommentarer:

1 cicci:

skriven

Hej gumman



Hur mås det? Har du fått objektivet? så kul för dig. Nu blir det massa foton kan jag tänka mig =)



hälsa pappa vi hörs snart, hoppas jag får se nå fina foton snart



kramis

Kommentera här: