Top Model..

Har precis kollat på Top Model i 3:an, vet inte om det är någon som har följt det (det har jag) och jag kan inte fatta att de lät Ann gå till final! Hon kan ju ite ens gå ordentligt och än mindre gör hon sig bra på bild, tycker jag ialla fall. Visst har hon tagit några bra bilder, men hon ser ju ut som ett mähä (inte för att vara elak eller så, jag konstaterar bara ett faktum)...
Tycker hellre att Kayla skulle gå vidare, dels för att hon gör sig väldigt bra på bild, och sen kan hon ju visa personlighet, bortsett från vissa andra "host". För att inte tala om att hon var myycket snyggare!



Jag mena kolla in denna bilden!!

Får nu bara hålla tummarna för att Chelsey vinnet istället för Ann, även om jag hade velat se Kayla i final.. 'suck..

När man ändå är inne på området "mode", så kan jag ju visa vad jag har lyckats åstakomma på textilslöjden. Jag är nämligen klar nu, efter typ 5 veckor och dubbla pass..................



Detta är ett tryck på ett helt vanligt rött linne:)

Kommentarer:

1 Syrran :P:

skriven

Jävla vad snygg den var! MVG i syslöjd.:P

Kommentera här: