Då var det dags igen..

Japp, nu är det dags igen för Earth Hour! Och förresten, vet ni hur många det är som stavar fel på ordet dags? Det heter DAGS och inte DAX, för alla er som undrar;)
Ja, hur som helst.. Earth Hour! Hoppas att alla ni där ute har tänkt att släcka lyset?! Och i så fall, kan ni inte släcka en liten lampa för mig också? Jag tror nämligen inte att jag kommer att få den chansen denna gången. Pappa ska ha "fest" och jag tror inte att det kommer att gillas om jag plöttsligt släcker lyset.. hehe.. Som sagt, släck lyset du också!:)

Annars så har dagen flytit på.. varit i skolan, på bilden, där jag för övrigt fick fota själv idag. Min kompis praoade och hann inte komma.. Fast det gick ganska bra det också:)

Sen så har jag fått två par urläckra pumps, röda i sammet och vad jag tror är skinimitation.. Har inga bilder just nu bara...

Kommentera här: