Porträtt!

Efter många om och men fick vi till sist fart på stormköket på "utflykten":) Vet inte riktigt vart vi gick men det fanns en liten, liten sjö på myren där några badade i det varma vädret. Jag hade själv tagit ett dopp, men p.g.a. mina ljusrosa trollingar kände jag inte riktigt för det.. Annat var det med Hanna som bara kastade kläderna och vadade ut i bh och trosor, hehe:) Men hon hade ju också svarta underkläder... Doppade fötterna iallafall, eller ja, gick ut på myren. Ganska skönt faktiskt;)

Men sen jag kom hem har jag typ bara suttit i soffan och degat hela dagen, men jag har dock inte varit helt overksam. Jag har faktiskt gjort klart porträttet av Jonatan:) (Äntligen!)





Jag är faktiskt riktigt nöjd, med tanke på att min referensbild inte var så stor eller detaljerad:)
Nu ska jag gå och börja packa inför sommaren..;)