sol och värme!

Jag har faktiskt gått i shorts idag! Hehe, jag slår vad om att det är för kallt för det i Kiruna;)
Var och köpte lite plantor till fontänen också, något speciellt tema är det väl inte direkt, men förhoppningsvis blir det bra:)
Sen har man inte gjort så mkt.. Farmor och farfar kom strax innan lunch idag också, inte så värst kul kanske, men vad sa man göra..?

Jusst nu händer inte ett skit och jag sitter och kurar på "mitt" rum med datorn. Har bläddrat lite i min nya bok, men ska spara den tills jag har läst ut Dexter.

Som sagt har jag ju också pappas dator med mig och det är ärför som jag inte har lagt upp nga bilder. Det blirr så korvigt om jag sk börja föra över bilder ovs.. Ni får helt enkelt vänta med dom tills jag kommer hem, eller kanske redan till imorgon, för det ska visst bli regn.. *Snyft:( Får se...
Men tog hursomhelst jättefina bilder på midnattssolen som höll på att försvinna bakom granarna vid älven, med strålarna som speglades i vattnet.. Men såklart kom jag inte på att använda sunset-läget också förren jag kom upp från stranden, så då ocrkade jag inte gå tillbaka, haha, lat man är!;)

Kommentera här: