Under my umbrella

Japp, då var det dags igen, KF-dag 3:) Regnade igår så jag och Anton gick runt under paraplyet hela kvällen, hehe. Tur så regnade det inte så mkt iaf..
Mina torrbollar til kompisar (älska er!) skulle promt se Saade, den tönten, men sen fick jag inte se Hammerfall så jag dumpade dom efter ett tag och gick och lyssnade, hehe:)
Fick en kompis under parapyet också, har ingen som helst aning om vem det var, men hon var snäll:)

Mina kompisar ville inte kolla 69 eyes med mig heller, det var då jag hittade Anton som tappat bort sina polers. Jag försökte få med honom att åka karusell med migsen för de andra skulle ju sååklart se September, men han fegade.. Jag har iaf lurat han att åka med mig idag, mowahaha! Man ska vara ett gäng som åker så man får mer snurr, så får se vilka som hänger på..

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Torrboll... humph!

2 Michelle:

skriven

Carro vi älskar dig oxå men jag ville i alla fall inte ha saade´s autograf :P

så lite stolt måste du vara över mig? ;)

3 Elin:

skriven

HAHA! Michelle erkänn att du också ville ha en!

4 Ellen:

skriven

avensjuk lr? ;)

nä men det var ju bara en kul grej :)



Kommentera här: