I'd thought I'd never see it again...

Hade musikprov idag, det gick väl hyfsat ändå men jag gjorde något riktigt dumt - jag skrev Mozart istället för Vivaldi! Ändå tänkte jag Vivaldi men det blev en liite kortslutning i hjärnan då jag skulle få ner det på pappret..
Sen fick vi tillbaka kärleksboken idag och jag tycker att det gick rätt bra, jag hade MVG i alla engelska- och SO-kapitel och Vg i resten, så jag är rätt nöjd:)
Nu ska jag dock fortsätta jobba på en julklapp så att den kanske blir klar..;)

Kommentarer:

1 Millah - mamma till Amilia ♥:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!

Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2 Felicia:

skriven

skönt att det hela gick bra!



puss

Kommentera här: