Det här med alla böcker..

Har läst klart Arvtagaren igår kväll, till sist, och jag måste säga att jag är lika besviken som jag är glad.. Jag tänker inte ge någon långrandig recention just nu (kommer senare istället!;) Hehe) Men jag kan ju inte påstå att det var det bästa slutet någonsin..

Nu undrar jag iaf bara vad jag ska läsa härnäst, förslag..? Har ju i stort sett läst alla böcker jag har hemma (med undantag för någon enstaka, och vet inte om jag är så värst sugen på att läsa dessa) och vill inte riktigt börja läsa om någon bok nu innan jul.. Men vi får se! Är faktiskt liite sugen på att börja läsa HP ign, men har ju inte alla böckerna då NÅGON har snott fyra av dem, nämner inga namn, din jävel..
MEN, nu ska jag inte prata mer om det, utan fortsätta oroa mig för NO-provet imorgon;)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag blev också besviken :( men aja det är som det är...^^

2 marina:

skriven

ha en bra dag :)

Kommentera här: