Stadstjejen är hemma!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men har ju varit i Pålnoviken sen i söndags.. Först har vi gått med en astung ryggsäck i 8km, tältat och lagat mat över stormkök, gått tilbaka, åkt buss till Narvik och tältat ytterligare en natt på campingen för att sedan åka buss hem igen nästa dag - alltså idag...
Hela måndagen regnade det, men jag hade som tur var ett par ordenkliga regnkäder med mig;) Annars har det väl gått bra och vi har haft hyfsat bra väder, dock var det jobbit att gå så mkt!
Men vi har haft väldigt roligt ändå och jag har mer eller mindre kommit över min skräck för spindlar då jag har fått ränsa ut spindlar både från det ena och än det andra tältet;) haha

Nu ska jag iaf hoppa in i en välförtjänt bastu och sedan kolla på det avsnitt av Dexter (och House) som jag har missat..:)

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

oj låter som händelserika dagar :)

2 Anonym:

skriven

Så bra att du är kvitt spindelskräcken, för din lille kusin är väldigt glad i Imse Vimse Spindel (på norska heter det Lille Petter Edderkopp; ) Han ser fram till att du ska sjunga den både med text, melodi och rörelser. Faktiskt är det värdt ett besök till Kiruna, säger Oskar.

Kommentera här: