Bildbomb!


Ena halvan av hotellrumet vi bodde på i Kemi, jag sov i sängen där mot väggen, de andra i en dubbelsäng bakom mig(där jag står och fotar)
Jättefint rum, men ingen luftkonditionering vilket ledde till att det känndes som att sova i en bastu..







Utsikten från mitt fönster:)
Utsikten från mitt fönster:)

Nästa natt bodde vi i Rovaniemi


Med utsikten rakt ner i matsalen och mittemot de tonade rutorna från de andra rummen



Vi hade till och med bastu på rummet:)


I väntan på hissen efter att ha varit ute och ätit:)












I väntan på hissen, på väg hem



det började regna precis när vi skulle åka:)

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

kul med resor :)

2 Torrbollen:

skriven

Kul, saknar dig vampyren ^^

3 Jennie:

skriven

svar: tack :) jag e påväg ;) höhö

Kommentera här: