Norrsken!!

Okej, okej.. Snart ny vecka igen. Men som tur är, är denna veckan bara 3 skoldagar lång!:) På torsdag är det Boliviabasar, vilket gör att vi får kompledigt på fredag:) ska ut och skranla pengar med Emma på tisdag också. Till varje basar ska vi göra 3 grejer, som att skramla pengar på stan, baka bröd (obligatoriskt) och t.ex. sy lite småsaker på slöjden. Emma och jag ska sedan baka bröd på torsdagsmorgonen, så det blir nog fullt upp hela dagen..

Ska fortsätta att förbereda min NO-redovisning om atomfysik till imorgon, men ska först bara fråga om någon föruton jag så det fantastiska norrskenet i förrgår kväll? Eller i torsdags heller för den delen. Det var helt sjukt häftigt! Och som av en händelse kunde jag skåda detta från min balkong

De här 2 bilderna tog jag i torsdags, de är naturligtvis inte de enda jag tog..:)





De här bilderna dog jag altså i fredags, och då var det värkligen ett makalöst norrsken, precic ovanför min balkong dessutom,





Det här bilderna är tagna då det var precis ovanför oss:)








Sjukt snyggt va?!

Det var allt för denna gången,

Ses..