I made it!!

Hoff, jag klarade det! reseskilldringen är inlämnad i tid, HA Ha!;) satt med den ett ba tag men, men..

Var det någon av er som såg Mumien (- drakkejsarens grav) igår, som jag? Har inte sett den tidigare och har länge velat göra det. Men jag måste säga att jag är lite besviken.. Jag tycker ju så mycket om de första två filmerna, coh jag ville verkligen tycka lika mycket om denna också, men det var inte riktigt en lika självklar höjdare..
Att man har bytt ut en av huvudrollsinnehavarnas skådespelare kan man acceptera, för det händer ju hela tiden. Men det hela blev liksom bara lite överdrivet och storyn höll inte riktigt. Det gick aldeles för fort i början, vilket gjorde det svårt att hänga med, och det kändes som om man överansträngde det hela för att försöka matcha de första filmerna. Det blev helt enkelt överdrivet. Men ändå ett måste för alla Mumien-freaks där ute;)

Men jag kan ialla fall slå vad om att ni kollade på Talang? eller? Som ni säkert har listat ut så har jag kollat, och det bästa var ju helt klart denna lirare; http://www.tv4play.se/noje/talang?title=jecko_kastar_tallrikar_pa_juryn&videoid=1559317

Kommentera här: