HOHO på dig:)

Lilla Nattugglan här igen;)



Har inte riktigt lust att gå och lägga mig än så sitter och skriver lite strunt;)
Vad har ni själv för er på natten? Ligger ni och snozar skönt i den varma sängen, eller är ni ute och flyger i månskenet? Om jag kunde, så skulle jag välja det sistnämda. Men jag har försökta att odla vingar tidigare och vet att det inte riktigt fugerar...
I mitt nästa liv vill jag nog bli en fladdermus! Då skulle jag kunna flyga fritt genom natten


Och sen är dom ju såå söta!:)

Kommentarer:

1 Eva Mäki:

skriven

Jag och Oskar är också vaken varje natt. Oskar pga att han är hungrig och behöver något torrt och rent om baken. Jag är vaken pga av Oskar.... Vi flyger alltså mellan skötbordet och sängen, en fin resa på 6,75 meter enkel väg, men månsken...nja vi har nattlampa!!

2 Verro:

skriven

Kunde inte låta bli att kommentera efter jag läst Evas kommentar.hahahaha så roligt. :D

Kommentera här: