Böja skedar..? Hmm...

Skola imorgon, har en redovisning i svenska precis på morgonen, Usch! men det går nog bra:) Var det någon förutom jag som såg "Fenomen" ikväll? För er som inte vet är det en tävling där 9 st mentalister tävlar mot varandra. Detta program har uppförts av Uri Geller, den nog mest uppmärksammade av mentalister och mest känd för sin förmåga att böja skedar med tanken. Vilket han ochså demostrerade i kvällens program:) Har ni inte sett det, så tycker jag verkligen att ni ska göra de på kanal5.se, för det är heelt sjukt! Han får t.o.m klockor att starta och skedar att böjas hemma hos folk via tv-rutan!:)
Hlt klart att kolla in. Själv försökte jag ochså att få en sked att böjas utan att lyckas, kan bero på att jag bara gav det ett lite halvhjärtat försök.. ;) hihi Men, men.. peppar, peppar..

Nå, ska gå och läsa lite ni innan jag går och lägger mig:)

ses..

Kommentera här: