Smink

Var en snabb sväng på stan idag för lite ärenden och eftersom jag slutade tidigt idag var det inte så mycket folk i farten, alltid possitivt. Var in på apoteket för att leta en ny ansiktstvätt, har tänkt göra det länge, jag är ganska rödflammig i ansiktet på äsan och kinderna och inget jag har provar hittils har hjälp så nu fick jag något från Laroche Posay som tydligen ska vara jättebra. Hppas på det bästa!
Köpte också en puderborste när jag en gång var på apoteket, ja en puderborste. Apoteket har ju blivit modernt och säljer smink! Och denna puderborste är såå underbart len och härlig!
 
 
Sprang även in på Lindex och hittade en ögonskuggs-primer från Lumene. Letade efter den på kicks men de har inte Lumenes sminkprodukter, men det har Lindex! Tänka sig.. Har läst att denna ska vara riktigt bra, jag har ju så otroligt oljiga ögonlock så utan primer är det inte ens någon ide att lägga skugga.. Har på den nu med massa skugga på så får se om den håller måttet!

Kommentera här: