Really..?

Helt allvarligt så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.. Inte bara just nu, utan överlag. Har ingen lust att bara berätta om hur min dag har varit och om att jag har gjort ditt och datt.. För egentligen, vem bryr sig..?
Självklart så skulle jag skriva om det hänt något kul eller intressant, men vem bryr sig egentligen om att jag har gjort muntligt nationellt prov i svenska idag eller att det för tillfället är -20 ute.. Okej, det kanske är en liten rolig detalj men ni förstår vart jag vill komma?

Så jag frågar er, kära läsare, vill ni verkligen veta hur min dag har varit och om vad jag har gjort, eller föredrar ni lite mer intressant läsning?

Själv tycker jag inte det är speciellt roligt att varje dag läsa om "sen gjode jag det och sen gjorde jag det.." om det nu inte har en poäng med det hela..
Jo, jag vet, nu var jag vääldigt possitiv och optimistisk, men det är vad jag tycker.. Och så vill jag ju försöka provosera er lite så jag får någon respons;)

Så vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Skriv om allt möjligt, vad du gör. Vad du tycker om saker, dina målningar, foton, osv osv osv osv

Ha en bra dag

2 Jennie:

skriven

man behöver ju inte berätta i detalj, man kan ju välja ut de intressanta delarna :)

3 Anonym:

skriven

Frågar du GP vad han vill läsa på din blogg, så ska du nog hålla dig till ute-temperatur och gärna också föra till snödjup och om de har kört skidspår på Matojärvi. Frågar du vad lillkusinen vill läsa så kan du egentligen babbla på om vad som helst, bara det låter roligt. Frågar du mig, din tante, så vill jag gärna höra om livet ditt, centrala, spännande eller annorlunda händelser/tankar som sker hos dig. Nu ska jag filosofera över livet med en nykokt kopp kaffe.

Kommentera här: