Vilken av dom?!

Her spanat in en kamera för ett tag nu och jag kommer mest troligt att få en. Men jag kan ju inte bestämma mig vilken färg jag vill ha! Antingen en grå eller svart..
Väskorna har tre fack i med väggar son är löstagbara (bild 3), och kan rymma ett kamerahus med objektiv, upp till 9 tums objektiv och kanske batteriladdare, minneskort m.m. Du får plats med allt!

Denna grå väskan är ju assnygg! Jag älska nyansen, men är lite orolig för om den är svår att matcha till..











Den svarta däremot kan matchas till allt och svart är ju också vääldigt snyggt. Väskan är dock inte heeelt svart, den har en ganska varm look, och i vissa ljus kan den vara väligt, väldigt mörkgrå..

Båda har både för- och nackdelar, och jag kan bara inte bestämma mig!! Hjälp mig, vilken tycker ni är snyggast?!

Kommentarer:

1 Eva Mäki:

skriven

"Tantes" val bli den svarta, för skit och smuts syns inte så fort på den.

2 jossan:

skriven

Svarta var skitsnygg! :)

Kommentera här: