Barnsligt nöjd

Hoppas att alla har haft en bra start på det nya året, själv har vi öppnat med slöishäng i soffan med syrrans katt. Förutom det och mycket spelande på dator och ps4, har jag nu börjat arbeta mig igenom en sådan där barnsligt kul julklapp jag fick av min kära svärmor.
 
Kanske kommer någon ihåg att man ibland fick färglägga mandalas i skolan, något som jag gjorde i mängder, en slags abstrakt bild med massor av symetriska fält? Jag kommer ihåg det så tydligt, och att jag, trots mitt eviga tjatande för lärarna, inte kunde få tillräckligt svåra och pillriga bilder. Jag fick helt enkelt nöja mig med de superenkla och tråkiga mandalas de kunda skaffa fram. För mer avancerade "fanns ju inte..."
 
Men nu! Nu har jag äntligen fått mina svåra och pillriga mandalas i mängder! Nämnligen en hel bok av dem! En barndomsdröm avcheckad!
 
 

Kommentarer:

1 Carina:

skriven

Det verkar riktigt kul det där. Fin bok!. :D

2 Carina:

skriven

Visst är dessa målarböcker otroligt roliga. Har köpt en till mig själv efter att min svägerska och syskonbarn fick en var i julklapp...helt underbar!

Svar: Ja verkligen! Så skönt att inte behöva tänka så mycket, bara göra:)
The AtrumRose

Kommentera här: