Skulptur/målning

Nu är Face Me - projektet över. Utställningen gick bra och det var väldigt roligt att få se hur alla andra hade tagit sig an uppgiften. Mitt verk hade fått en fin placering framför ett fönster så i dagsljuset belystes den riktigt bra.
Men, idioterna på folkhögskolan hade då inte gjort ett bra jobb med att hänga och göra i ordning utställningen. Det första jag ser är att alla mina glasskivor är spegelvända, för ingen hade ens brytt sig om att titta att det fanns en TYDLIG beskrivning om hur dem skulle sättas upp... Jag fick alltså börja med att flytta om allting. Flera avde andras verk hängde dessutom snett och hade fingeravtryck överallt, kul att dem brydde sig det minsta...
 
Mitt verk, verkar det som, har nu alltså tittats på och bedömts med spegelvända glas, tack! Riktigt hyggligt!
 
Rättvända!
 
 
 
 

Kommentera här: