Älskade Elumen

Sista tandläkarbesöket inför sommaren avklarat och jobb på det. Det är en enda liten tand som inte vill rotera sig rätt, det är därför det har tagit så lång tid med denna plåga och ännu mer tid kommer det att ta tills tandjäveln ger med sig... Men jag tröstade mig med hårfärg så jag är glad ändå^^
Fick tips av en kompis att en salong i Gällivare faktiskt sälger den fantastiska hårfärgen elumen. Det var den färgen jag hade allra först när mitt lååånga hår blev lila och det är också den extremfärg som sitter bäst. Tror inte det finns någon bättre på marknaden. Dock så sälgs den vanligvis inte till privatpersoner men  den här salongen gör det! Jag tog två blåa, en lila som jag haft förut samt en turkos, lite dyrt med 350:- per flaska men extremt mycket billigare än att gå till frisören och färga... Helt klart värt det.
 
 

Kommentera här: