Klänningproblem

Fick svar idag av Burleska och en ny klänning är påväg! Dem hade skickat fel vara så jag hade helt rätt. Dock sa han inget om att jag skulle skicka tillbaka korsetten så jag antar att jag får den på köpet, inte illa!
 
Har ju sedutom spanat på en annan klänning som jag tänkte ha till studenten, mennär jag till sist kom til skott för att beställa så var den ju naturligtvis slut i lager... Jag tänkte att jag fick skylla mig själv som väntade så länge, den var ju trots allt på rea och ursnygg. Men tur nog spaade jag sidan och gick in en vecka senare - då var den tillbaks! Dum som man är beställde jag den inte då heller utan tänkte "gör det imorgon", tror ni inte att den var slut då igen?
Men, så idag, efter noga bevakande av sidan, var den tillbaks. Endast i en storlek som tog slut på under en timme, men jag fick den! I detta nu är den påväg till mig för endast 238:-, jag behövde inte ens betala frakt. Hoppas bara ett den passar nu då...
 
 

Kommentera här: