Mogen.se!

Vilken supergullig kommentar man fick då!
 
Postat av Anonym:
jisses....Ta och väx upp nu och fixa håret! herregud.18 år och fortfarande identitets kris.Färga svart.skippa läppstftet och så kmomer du se snygg ut 

ATM
 
1: Om du har mage att kritisera mig så var för fan inte så jävla feg att du gömmer dig bakom "anonym", jävla lätt att var taskig då va?
 
2. Vadå identiteskris? Jag vet precis vem jag är och vill vara, jag har den hårfärg jag har för att jag trivs i det och inget annat. Jag har läppstift för att jag tycket att det är jäävligt snyggt.
 
3. Du kanske ska ta en titt i spegeln själv och förändra något för bevisligen är du ful som stryk och grymt avvis på hur jag ser ut, kan ju inte finnas någon annan förklaring till varför du väljer att näthata.
 
Jag har växt upp precis så mycket som jag har lust med, men tydligen har inte du det, så när du faktiskt har gjort det så kanske du kan föra en civilicerad konversation som normalt folk istället för att försöka trycka ner en.

Kommentera här: