That sweet Morgan vioce..

Har just sett klart Nyckeln till Frihet (Shawshank Redemption), oj, vad bra den var! Älskar ju Morgan Freeman, och Stephen King, så har länge tänkt att se den.
För er som inte vet, handlar den om Andy Dufresne som blir oskyldigt dömd för mordet på sin fru och hennes älskare och skickas till Shawshank Prison för att sitta av två livstider. Fängelsedirektören gör inte livet lätt för Andy, men med nyvunna vänner och hoppet uppe om att ta sig ut försöker han göra tillvaron så bra han bara kan för sig själv och sina kamrater. Åren går och mycket hinner ske..
Grym film, i stuk med Gröna Milen, så se den om du inta har gjor det än!
 

Kommentarer:

1 Liie:

skriven

Den är så bra! Gröna milen har jag däremot inte sett, fått för mig att det är en skräckfilm och sånt går jag inte i närheten av ;)

Svar: Men då måste du ju se den!:) Den är absolut inte läskig, jag tror du skulle gilla den:)
The AtrumRose

2 MATILDA:

skriven

Morgan Freeman är så jäkla bra!

Svar: Ja verkligen!
The AtrumRose

3 Liie:

skriven

Jag får nog ta och skriva upp den faktiskt, man har ju hört många som säger den är bra så :)

Kommentera här: