My new hair!

Har vart hos frissan i typ sju timmar idag, men det är så med mitt hår! Ska det blekas så tar det några timmar..
Men har äntligen ny färg i håret och det är en bit kortare. I'm Me again! Yeey!
 
Ligga med blekning i tre timmar minst.. Tur att man blir knådad av masagestolarna under tiden!
 
 Jag som blond, va tycks? Det här är nog det ljusaste jag har haft än så länge.. Men inte heelt fel va?
 
 
Och slutresultatet!
 
Tanken var ju från början att göra det helblått men plötsligt står alla tre frisörerna över mig och diskuterar diverse olika färgkombinationer och till slut enas vi alla om det här. Kan inte bli mer nöjd! Älskar det!!
Jag hann dock inte bli riktigt färdigklippt så det ska fixas på torsdag..

Kommentarer:

1 Adriana Aroose:

skriven

fint!

Svar: Tack!:)
The AtrumRose

2 Crazie -:

skriven

Fy satan vad snyggt det blev!! *0*

Svar: Ååh tusen tack! Älskar det, är såå nöjd!:)
The AtrumRose

Kommentera här: