18!

Shit, så var man18.. Det känns som fel att jag betraktas som "vuxen" nu, inte riktigt vad man är van vid.
Jag får fatta egna beslut, köpa receptfria medeciner på apoteket, köpa cigg, gå på krogen, rösta, ta körkort.. Spännande, men lite skrämande också..
Men nu får jag iaf gå och tatuera mig! Och jag lovade visst Anton att jag skulle pierca naveln.. Men vi får se hur det blir med det;)
 
Hade fullt upp igår, skola, hem och göra tårta och hinna äta innan mommo och moffa kom. Kan tala om att min tårta blev riktigt god med choklad och hallon.. Mommo ringde och väckte mig redan vid 7-tiden och sa grattis, men det tog en liten stund innan jag förstod vem det var.. x)
Fick en liten bukett rosor av dem med en massa 20-lappar fast i, de hittar alltid på något kul.
Tony och Annika kom också och åt tårta och av dem fick jag en airbrush! Så jäkla tufft! Har inte hunnit testa den ännu, men det kliar lite i fingrarna..
Antons present får jag visst vänta ett tag på.. Och jag som är så nyfiken, kan ju inte påstå annat än att han har byggt upp förväntningarna lite.
 
 

Kommentera här: