Ont..

Hann inte mer än att komma hem från skolan igår så känns det plötsligt som om jag får värsta slaget i högersidan och jag ligger strax på golvet och vrider mig av smärta. Efter nån minut så går det värsta över så jag kan gå till soffan, när det börjar försvinna tar jag en alvedon och får värsta frossan istället, samtidigt som det börjar göra ont igen. Jag drack lite te för att få upp kroppsvärmen och så jag slutar skaka som ett psyk, somnar på soffan och vaknar en timme senare. Värken börjar försvinna och vid 7-8 lyckas jag äntligen äta något.
Drog till älskling för att sova och tror ni inte att det börjar göra ont igen så fort jag kommer dit? Vi gick och la oss vid tio-tiden och så börjar det göra riktigt ont i sidan igen. Fick en ipren så jag kunde sova och allt var tipptopp på morgonen.
Gick till skolsköterskan direkt jag kom till skolan för såklart hade det börjat göra ont igen.., tydligen så har en del av min tarm vridit sig och när den vred sig tillbaka fick jag ont.. Jävligt ont.. Enligt henne ska jag iaf knapra alvedon de närmsta dagarna så att inflamationen försvinner.. Inte kul... Ont..

Kommentarer:

1 Alle:

skriven

:(

sv: så himla awesome!!

Kommentera här: