Sen uppdatering

Sitter i Pajala nu hos farmor och farfar och kör ett lite nattinlägg.
Dansen på idrotten gick bra och vi fick byta danspartner oftare den här gången, vilket var mycket bättre. Den bästa kommentarenkom ju från Erik när vi skulle dansa - "Jag vill inte dansa med dig, jag vill ju vara tjej, det är mycket roligare för då får man snurra" Han hade nämligen fått vara "tjejen" när han dansat med Johan bl.a, då vi inte var tillräckligt många tjejer.
Till sist skickade jag iväg honom till Johan igen så att han fick snurra, som han tyckte var så kul, så gick jag och dansade med Alex istället:)
Sedan var det skolfoto, sista för grundskolan, sista md alla kära klasskompisar.. Usch vad jag kommer sakna alla sen!:P

Kommentarer:

1 Hanna Håkansson [ Only Photo's ]:

skriven

varse :)

2 DIANA ÖSTERBERG:

skriven

Hej! allt bra? :)

3 cassie:

skriven

sv. ni skulle kunna få regnet vi har här nere i närke nu, reganat hela veckan xD

4 Angel ♥:

skriven

Hej!

Vad skönt, jo här är allt också fint :)

Var det danskurs eller dans på idrotten i skolan?

Jag skulle vilja gå en riktig danskurs någon gång :)

Vad bra, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med =)

5 Kitiwara & Ying:

skriven

Vinnarna av veckans blogg är uppe nu http://twoasiians.blogg.se/2012/may/vinnarna-ny-omgang.html (: Om du inte vann får du jätte gärna vara med igen :D

Kram

6 Nicole [ Foto & Vardag ]:

skriven

Hejsan! Kan du kolla in mina senaste bilder + säga vad du tycker om dem? Skulle bli jätteglad då! :) Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/may/en-fredag-med-massa-kul.html#comment

Kommentera här: