I'm so happy

Vi fick tillbaka våra Nationella i engelska idag.. MVG på allt, sådär bara, haha!:)
Hade alla rätt på B1, 94/99 på B2 och uppsatsen fick jag kommentaren: Språk + Innehåll - vad mer kan man säga..? och ett inringat MVG ^^
Kan tänkas att jag hade bäst resultat i klassen..

Slutbetyg i engelska: MVG!^^

Coopertestet gick också strålande, har förbättrat mig med 2 minuter sedan förra året, muy bien till mig själv!

Var på stan nyss med Mickis också och har bokat klipptid på Maggis, jag frågade om att färga lila med hon jag pratade med verkade ju inte fatta ett skit, så vi får se hur det blir med den saken!:P

Kommentarer:

1 Aida:

skriven

Grattis till de bra betygen! :D

2 Angel ♥:

skriven

åh vad kul. jag har zumba här hemma men inte orkat prova de, är inte mycket för å dansa :P

Hur har du haft det idag då? :)

3 Aida:

skriven

Sv; Kan jag tänka mig ;D

Kommentera här: