Lite rolig läsning..?

Har så tråkigt så jag snor denna från Jossan (kolla länkar), kanske någon som ids läsa..?

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
3. Hur lång är du? 158cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Röd Drake, men vågade än en gång inte se slutet..
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Meeh" till Elin
7. Var är dagens planer? Räkna matte.. Sen får vi se..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Separerade
10. När såg du senast din mamma? Jävligt länge sedan..
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-grå-grön, typ..
12. När vaknade du idag? Först vid halv fyra-tiden, sedan kring kl. sex och slutligen klev jag upp vid sju, fick mycket sömn jag vet..
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Jo kanske, men den sprang iväg efter att jag kliat den bakom örat
14. Vilken är din favoritplats? Hemma i soffan kanske, hehe..
15. Vilken plats föredrar du minst? oj, vet inte..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det var en bra fråga..
17. Vad skrämde dig som barn? Mycket, men för livet efter alla skräckfilmer man tvingades att se..
18. Vem fick dig att skratta senast? Min störda klass.. <3
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nejdå, jag har en
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2st
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på när och vart..
26. Är du social? Det tycker jag
27. Vilken är din favoritglass? Hmm, Cornetto hasselnöt tror jag..
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
29. Tycker du om Kinamat? Jo
30. Tycker du om kaffe? Nä, inte riktigt
31. Vad dricker du till frukost? Juice, de gångerna jag äter frukost alltså..
32. Sover du på någon särskild sida? Haha, vet faktiskt inte, vänster kanske..
33. Kan du spela poker? Asgrym på Chicago..
34. Tycker du om att mysa? Jo..
35. Är du en beroendemänniska? Nä det tror jag väl inte..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä känner ingen, men f.ö. fyller Bob Marley år samtidigt som jag!
37. Vill du ha barn? Nej.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och spanska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jo när jag var liten tror jag
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Oj, massa egentligen, haha, men kläder och grejer kanske..
42. Äger du dyra smycken? Jo, har ett gäng i guld och silver som säkert kostade en del..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En kall köttbulle
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, ingen aning..
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet ovanför vänstra ögonbrynet efter att syrran knuffade ner mig för källartrappen när vi var små..
47. Vad har du för ringsignal? Haha, en sån där standard ringsignal.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Haha, det har jag säkert
49. Flirtar du mycket? Nä, det skulle jag inte påstå
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Framför mitt sovrumsfönster
51. Kan du byta olja på bilen? Hehe, nä..
52. Har du fått fortkörningsböter? Hah nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ismarkens Krona
54. Läser du dagstidningen? Nä, bara Aftonbladet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä, men vill ha Illustrerad Vetenskap
56. Dansar du i bilen? Öhh, nä..?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker, 105.8..
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? någon konstig webbadress tror jag..
59. När var du i kyrkan senast? Haha, det var nog nåra år sedan..
60. Vilka personer utmanar du? Alla;)

Kommentarer:

1 Silencewar:

skriven

Never.

2 Jessica - En flicka som är stark:

skriven

Nu finns helgens bloggvinnare ute! Kika in om det blev du! Om inte, så får du anmäla dig igen på fredag! <3

3 Jennie:

skriven

rockklassiker är bra :)

Kommentera här: