Sova..? Vad är det?

Mysig vaka vi hade igår hos Michelle, vi var ett gäng som kollade massa störda filmer och proppade godis och chips.. Jag har lite bilder men dom kanske kommer senare:P Sen kväll blev det iaf, men det heter ju Vakan av en anledning..?
Lite tråkigt väder idag också nu under avslutningen och kallt. Men det gick bra ändå. Vi är för övrigt de första 9:orna som fått en enskilld avslutning någonsin på Högga, men det är ju för att vi är bäst;)
Stefan sjöng igen och den här gången filmade jag det, mohaha;)

Supernöjd över mina betyg iaf, har höjt mig i biologi och teknik, så nu har jag 10 MVG och 7 VG - 305 poäng, 290 om när man räknar bort det "sämsta"..
Men det bästa var ju att hitta en gammal teckning från Luossa när jag öppnade kuvertet och en liten hälsing på baksidan från våra gamla lärare, Maria och Ann-Charlotte, och Asta och Helena som vi hade fram till 3:an. Nästan så man börjar gråta..

Kommentera här: