I'm gonna dance with somebody..

Jag förstår nästan inte själv hur jag har klarat av att dansa hela kvällen i dm stilettklack, men det gick!;)
Middagen med lärarna på Folkhögskolan bestod av fläskfile med potatisgratäng och sallad, och till efterrätt glass med daimkulor och bär av olika slag. Riktigt gott var det och vi bjöds på lite underhållning av lärarna också. Innan vi skulle gå fick jag mitt vanliga ticks och började vika rosor av servetterna, något som alla ville ta del av och Alex som inte hade någon näsduk till sin kavaj satte en i fickan, riktigt fint;)
Sedan var det att gå upp till Petsamo för att tränga oss in med resten av 9:orna i stan, nä så trångt var det faktist inte;)
Så har buggat hela kvällen igenom och var till och med i buggtävlingen, men jag och Paudas åkte ut typ direkt, så bra var vi, haha;)
Vi dansade även Troika och American Promenade, och det gjorde jag i klackar! Bra gjort tycker jag;)
Sen har man buggat med alla, känns det som, och det var upp till bevis för Anton som har skrutit om att han kan dansa, och det kan han, riktigt bra faktiskt;)
Men nu är mina stackars fötter jättetrötta och det var ren befrielse att gå hem i conversen!

Men nu ska denna trötta tjejen hoppa i säng, tur att vi är lediga imorgon!

Kommentera här: