Behövs ett släktträd..?

Det var någon som skrev i en kommentar att jag skulle berätta lite om min familj och det är ju kanske inget som jag har berättat om så mycket tidigare så det tyckte jag vare en bra ide:)

Jag bor ju då med min pappa och min kanin i vårat hus. Min syrra pluggar på Ridskolan strömsholm och bor alltså där nere, och då kanske ni kan lista ut att hennes stora intresse är ridning? (Vi har såhär långt haft fyra hästar..)
Min farmor och farfar bor i Pajala så vi ses inte så ofta under vintern. Mormor och morfar bor däremot här i stan, och det gör även en av mina mostrar, Veronica. Min andra moster, Cicci, bor i Norge och henne träffar jag inte så ofta heller.
Min faster bor också i Norge, i Tromsö, med sin sambo Göran och Min lillkusin Oskar, som snart fyller 1 år:)
Sen har ju pappa en massa kusiner, så jag har några tremänningar också:P

Det var nog alla i stora drag, så nu vet ni liite mer om min familj:)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

ja det där var ju LITE.Men ok...har du ingen mamma? :/

2 Anonym:

skriven

Lillkusin vill inte sova. Det är en riktig boxningsmatch här nu. Min knock med finsk välling har parerats av "kussen" och det ser ut som att han vinner matchen...tror han. 1 år om två dagar. Jag ska baka en pytte-liten tårta i muffins-storlek. Det är ju bara ett ljus som ska tändas på den ; ).

Kommentera här: