Mitt vinterland..!

Är det bara jag som tycker att den här veckan har gått fort? Det är ju redan fredag morgon och även om vi hade en jättelång dag idag så känns et inte som det.. Och det brukar ju inte direkt passera obemärkt;)

Just nu sitter jag och traglar lite spanskaglosor, men jag skulle mycket hellre vara ute med kameran och fota alla vackra snötyngda träd.. Den lätta dimman och låga temperaturen idag har gjort alla grenarna helt frosttäckta och efter några dagar med lätt snöfall ser hela staden ut som ett vinterlandskap från sagoboken, eller mitt huvud;)
För är det något som jag tycker är vackert så är det ju ett snötäckt landskap som lyses upp av en stor fullmåne..

P.S. Menyn på höger eller vänster sida..?

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kan du inte ha den i mitten? ; )

2 Josefin:

skriven

Vänster ;D

Kommentera här: